Konkurs odbędzie się w Auli szkolnej na parterze.
Wszystkie prelekcje odbędą się w sali 111 na pierwszym piętrze.
2 grudzień 2016
- 08:00 - 09:00 - akredytacja uczestników
- 09:00 - 09:30 - otwarcie Game Jam'u
- 09:30 - 10:00 - czas na przygtowanie stanowiska
- 10:00 - ogłoszenie tematu i rozpoczęcie tworzenia prac konkursowych
- 11:00 - Prelekcja: "Techniczna strona RPG - system i balans" - Wiktor Fabeck
- 13:00 - Prelekcja: "Indie Gamedev dla każdego" - Marta Korzańska, Tomasz Marek
- 14:00 - Prelekcja: "Jak stworzyć wyjątkowy i ciekawy świat RPG" - Wiktor Fabeck
- 16:00 - Prelekcja: "Bohater z krwi, kości i odrobinką epickości" - Wiktor Fabeck
3 grudzień 2016
- 10:00 - Prelekcja: "Chcę być grafikiem 3D! - o modelowaniu i o tym jak znaleźć się w branży gier" - Paweł Bieniasz
- 14:00 - zakończenie tworzenia prac konkursowych
- 14:00 - 15:00 - przygotowanie prezentacji pracy konkursowej
- 15:00 - 17:00 - przedstawienie prac konkursowych i głosowanie
- 17:00 - 18:00 - ogłoszenie wyników
- 18:00 - zakończenie imprezy